2013. június 1., szombat

Obsessed with flowers

Ma néhány órára kisütött a nap és kapva az alkalmon, a barátommal az utcánkban csináltunk gyorsan pár képet!

Végre túl vagyok a vizsgáim nehezén, többen kérdeztétek, hogy sikerültek és jó eredményeim lettek, örülök nekik! Jól esik, hogy érdeklődtök :) Már csak egy lesz hétfőn, drukkoljatok! Múlthéten párszor megjártam a Váci utcát, - egy áldás, hogy két villamosmegállóra van csak az egyetemtől - mert annyira sóvárogtam már, hogy lássam az új kollekciókat. Ezt a virágmintás cropped blézert is most szereztem be, mert amikor Zara májusi lookbookjában megpillantottam azonnal tudtam, hogy kell nekem!













Blézer, Top, Farmer, Clutch: Zara
Napszemüveg: Mango
Cipő: Converse
Óra: Michael Kors

2 megjegyzés:

  1. nagyon szuper összeállítás, tetszik a blézered és a nadrágod is csini! ;))

    VálaszTörlés