2013. július 11., csütörtök

Country escape

A tegnapi outfit képeket naplementében szerettem volna megcsinálni, már csak azt kellett kitalálnom, hogy hol. 10 éves lehettem, amikor nyáron mentünk le a Balatonra és útközben megálltunk egy mezőn, ahol óriási szénabálák voltak, amiket a tesómmal több-kevesebb sikerrel próbáltuk megmászni. Apa előkapta gyorsan a fényképezőt és csinált rólunk képeket. Ezeket nézegettem, amikor eszembe jutott, hogy nem olyan messze tőlünk pont vannak hasonló szénabálák és mindenképpen ott szeretnék fotózni!  Levivel egy dzsungelen kellett átvergődnünk, mire birtokba vehettük a mezőt, én ráadásul teljesen felnyársaltam magam útközben, de ez nem szegte kedvem, most is megpróbáltam felmászni egy bálára.. most sem sikerült segítség nélkül :) A másik gyerekkori emlékem, ami a helyszínhez kötődik, az a Farm, ahol élünk című sorozat. Egyszerűen imádtam, amikor Anyával bekuporodtunk a kanapéra és azt néztük délutánonként.

Az outfitemben a farmeringet választottam kulcsdarabnak. Felesleges is túlragozni, hogy a farmering miért is jó és miért ragaszkodik hozzá a divat foggal-körömmel már évtizedek óta, hiszen a farmernacihoz hasonlóan hosszú utat járt be idáig. Ezalatt számtalanszor bebizonyította, hogy milyen sokféleképpen variálható, ráadásul folyamatosan változik, így mindig lépést tud tartani az aktuális trendekkel. Ma már talán nincs is olyan stílus, amibe ne passzolna bele valamelyik változata!









Farmering: Stradivarius
Skort: Zara
Cipő: Converse
Óra: Michael Kors

6 megjegyzés:

  1. Első számú kedvenc outfit post :) Laza, egyszerű de még is nagyszerű a szerelésed, és a képek is jók lettek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De édes vagy köszönöm, nagyon jól esik és örülök, hogy tetszik!

      Törlés
  2. annyira imádom a stílusodat! gyönyörűek ezek a képek és az outfit is tökéletes!<3
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De cuki vagy!! Olyan jó ezt olvasni :) Puszi Neked Emma!

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez az összeállítás, és a blogod is!:) A skort-t én is kinéztem, de sajnos a leárazásokra már elfogyott a méretemben.

    Réka
    http://mademoisellereka.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nem tudom, hogy kerülte el ez a hozzászólás a figyelmem:) Az online shopokban még nagyon sok helyen van és szerintem most is tuti befutó lesz tavasszal és nyáron!

      Törlés