2013. július 20., szombat

Go big or go home!

A mai outfit kulcsdarabja a legújabb virágos statement nyakláncom, ugyanis mindenképpen szerettem volna feldobni az egyszerű fekete összeállítást valami színessel, így a kiegészítőkkel játszadoztam. Összehangoltam a nyakláncot a clutchal és a rúzsommal. Nyakláncok közül vannak persze óriási darabok is, de nekem személy szerint az már túl sok lenne. Éppen ezért választottam ezt, ami teljesen medium-sized, de mégis figyelemfelkeltő. Természetesen vannak ennél kisebbek is, és aki nem szereti a színesebb darabokat, annak inkább azt javaslom, hogy mindenképpen a pasztellszínűeket keresse. Ezekhez viszont nyugodtan lehet merészebb színű ruhákat választani! Érdemes szétnézni a hazai fast fashion üzletekben, de az ebayen is csodás darabokat lehet kifogni potom összegekért.










Minden Zara ;)

3 megjegyzés:

  1. Nekem a hajad tetszik nagyon :) Hajfánkos konty, vagy valami más megoldás? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajfánkkal csináltam igen :) Több módszerrel próbáltam már hajfánkkal megcsinálni és végre van egy olyan amivel jól is néz ki :D

      Törlés