2013. augusztus 10., szombat

Take me to the sea

Tegnap érkeztünk haza a csodálatos napsütötte törökországi Side városából. Nehéz újra akklimatizálódni az itthoni élethez, kint minden olyan nyugodt volt és gondtalan, bármerre néztem mosolygós arcokat láttam. A medence és a tengerpart meseszép. Nem tudtam betelni velük, most azonnal ülnék is a repülőre is visszamennék. Apával egyik délután lementünk a tengerpartra fotózni, pont fantasztikusak voltak a fények, így nagyon jó képeket tudtunk csinálni!





Ruha: H&M
Fejpánt: ajándék

Elkezdtem kiválogatni a nyaralós képeket, amik szerepelnek majd az új bejegyzésben, jövőhét eleje közepe felé fogom közzé tenni. Addig lesz még egy kedvenc kedd, amit megírtam újra, mert ugye az időzített bejegyzések jól megszivattak:) Puszi Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése